فارسی | English | العربي  
     چهارشنبه 4 ارديبهشت 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


گفت و گو


آمادگی کامل وزارت دفاع برای برگزاری مسابقات تکواندو نظامیان جهان

خلیلی: محدودیتی برای حضور ورزشکاران آمریکایی نداریم

 آرشيو گفت و گو

گزارش


بانوان ایران با 4طلا، یک نقره و 3 برنز قهرمان شدند

 آرشيو گزارش

آمار سايت



.


خلیلی: محدودیتی برای حضور ورزشکاران آمریکایی نداریم

رییس هیئت تکواندو نیروهای مسلح گفت: طبق قوانین ستاد کل نیروهای مسلح، محدودیتی به غیر از رژیم صهیونيستی، برای حضور سایر کشورها از جمله آمریکا در سومین دوره تکواندو نظامیان جهان در تهران وجود ندارد.

به گزارش سايت فدراسيون تكواندو، علی خلیلی افزود: رقابت های تکواندو نظامیان جهان در حالی قرار است 23 تا 31 مرداد ماه امسال در تهران برگزار شود که امیدوارم تکواندو کاران کشورمان با توجه به امتیاز میزبانی بتوانند از عنوان قهرمانی خود در دو دوره گذشته دفاع کنند.

وی افزود: تیم های تکواندو نظامیان کشورهای مختلف تا 23 تیرماه سال جاری می توانند برای شرکت در این رقابتها اعلام آمادگی کنند و ایران برای کشورهایی که آنها را به رسمیت می شناسد، هیچ محدودیتی قائل نشده است.

خلیلی در ادامه با بیان اینکه یکی از دلایل پذیرش میزبانی این رقابت ها، نشان دادن توانمندی ها، ثبات و امنیت و پیشگامی ایران در میزبانی رویداد های جهانی است، اظهار داشت: برای تیم های شرکت کننده در این مسابقات برنامه های فرهنگی متعددی در نظر گرفته شده تا به بهترین شکل ممکن با دین، فرهنگ و هنر ایرانی آشنا شوند.

وی به میزبانی مسابقات در دو بخش زنان و مردان اشاره کرد و گفت: برای نخستین بار در تاریخ مسابقات نظامیان جهان در رشته های مختلف، زنان تکواندو کار ایرانی، امکان شرکت در مسابقات تکواندو نظامیان جهان را به دست آورده اند. شرایط به گونه ای فراهم شده که بانوان تکواندو کار تمامی کشورهای جهان بتوانند با رعایت موازین اسلامی و شرعی در این رقابت ها شرکت کنند.

تاريخ  ارسال:يكشنبه 11 خرداد 1393 - 12:30

تعداد بازديد: 1842

کد:5778-1403


 




 







 
  
 Free Page Rank Tool