فارسی | English | العربي  
     جمعه 6 ارديبهشت 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


گفت و گو


آمادگی کامل وزارت دفاع برای برگزاری مسابقات تکواندو نظامیان جهان

خلیلی: محدودیتی برای حضور ورزشکاران آمریکایی نداریم

 آرشيو گفت و گو

گزارش


بانوان ایران با 4طلا، یک نقره و 3 برنز قهرمان شدند

 آرشيو گزارش

آمار سايت



.


آمادگی کامل وزارت دفاع برای برگزاری مسابقات تکواندو نظامیان جهان

معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع گفت: وزارت دفاع آمادگی کامل را برای برگزاری هرچه باشکوه تر مسابقات تكواندو نظاميان جهان(سيزم) دارد و تمام شرایط برای برگزاری مطلوب این مسابقات فراهم شده است.

به گزارش سايت فدراسيون تكواندو و به نقل از روابط عمومي وزارت دفاع، چهارمين جلسه ستاد برگزاري مسابقات تكواندو نظاميان جهان(سيزم) با حضور معاون هماهنگ كننده وزارت دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح و رئيس ستاد برگزاري مسابقات و رئيس فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران با حضور روساي كميته هاي مسابقات سيزم و در محل فدراسيون تكواندو برگزار شد.

امير سرتيپ دكتر نصرالله عزتي معاون هماهنگ كننده وزارت دفاع در این جلسه با اشاره به برگزاری مسابقات تكواندو نظاميان جهان(سيزم) به میزبانی وزارت دفاع گفت: وزارت دفاع آمادگی کامل را برای برگزاری مسابقات تكواندو نظاميان جهان(سيزم) دارد و تمام شرایط برای برگزاری مطلوب این مسابقات فراهم شده است.

وی با تشكر از زحمات فدراسيون تكواندو به ويژه رئيس فدراسيون تكواندو به دليل زحماتي كه براي برگزاري مسابقات سيزم متقبل شده اند،افزود: امیدواریم وزارت دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح با برنامه ريزي و انسجام مطلوب و حمايت هاي بي دريغ ‌وزير دفاع و جانشين وزير و همچنين راهنمايي‌هاي و هدايت‌هاي ستاد كل نيروهاي مسلح بتواند سومين دوره مسابقات تكواندو نظاميان جهان(سيزم) را در شان و جايگاه نظام مقدس جمهوري اسلامي برگزار کند.

معاون هماهنگ كننده وزارت دفاع از برگزاري سه نشست ستاد عالي اين مسابقات در وزارت دفاع خبر داد و افزود: تقسيم كار منسجمي براساس ساختار ستاد برگزاري و تدوين دستورالعمل جامع برگزاري مسابقات صورت گرفته و بر اين مبنا كميته‌هاي مالي، ‌روابط خارجي، ‌امنيت، ‌مسابقات،‌ پزشكي، ‌پشتيباني، حفاظت، ‌انتظامات،‌ پژوهشي، تبليغات، تشريفات، روابط عمومي و دبيرخانه در وزارت دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح متكفل برگزاري اين مسابقات هستند.




***

سيد محمد پولادگر رئيس فدراسيون تكواندو نیز با بيان اينكه اميدواريم جمهوري اسلامي ايران بتواند ميزبان خوبي براي مسابقات تكواندو نظاميان جهان(سيزم) باشد گفت: با وجود امكانات بسيار مطلوب در فدراسيون تكواندو شامل سالن مسابقات با گنجايش 1100 نفر، سالن بدنسازي، ‌تمرين و خوابگاه و امكانات اداري در مجاورت سالن مسابقات؛ جمهوري اسلامي ايران آمادگي لازم را براي برگزاري سومين مسابقات سيزم را دارد.

وي حضور مقتدرانه بانوان تكواندوكار جمهوري اسلامي ايران با حجاب كامل را از ويژگي هاي ممتاز مسابقات تكواندو دانست و افزود: از زماني كه بانوان ما با حجاب اسلامي در مسابقات جهاني حضور يافته و كسب مدال مي کنند، در پوشش اسلامي بانوان مراكشي و لبناني نيز اثرگذار بوده و با پيگيري هاي به عمل آمده با كمك ساير كشورهاي اسلامي در سال 2005، ‌حضور بانوان مسلمان با حجاب اسلامي در قوانين جهاني تكواندو ثبت شده است.

در پايان رؤساي هر يك از كميته‌هاي ستاد برگزاري مسابقات تكواندو نظاميان جهان گزارشي از فعاليت حوزه‌هاي تخصصي خود ارائه کردند.

تاريخ  ارسال:يكشنبه 22 تير 1393 - 13:43

تعداد بازديد: 1975

کد:6163-1403


 




 







 
  
 Free Page Rank Tool