فارسی | English | العربي  
     يكشنبه 15 ارديبهشت 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


گفت و گو


آمادگی کامل وزارت دفاع برای برگزاری مسابقات تکواندو نظامیان جهان

خلیلی: محدودیتی برای حضور ورزشکاران آمریکایی نداریم

 آرشيو گفت و گو

گزارش


بانوان ایران با 4طلا، یک نقره و 3 برنز قهرمان شدند

 آرشيو گزارش

آمار سايت



.


اعلام آمادگی ۱۸ کشور برای شرکت در مسابقات تکواندو نظامیان جهان

رئیس کمیته روابط عمومی مسابقات سیزم، از اعلام آمادگی 18 کشور جهان برای حضور در مسابقات تکواندو نظامیان جهان(سیزم) تا کنون خبر داد.

به گزارش سايت فدراسيون تكواندو و به نقل از روابط عمومي ستاد برگزاری مسابقات سیزم؛ سرهنگ داود عبدی رئیس کمیته روابط عمومی مسابقات تکواندو نظامیان جهان(سیزم)، با اعلام این خبر افزود: کشورهای روسیه، برزیل، کره جنوبی ، چین، ارمنستان، قزاقستان، قطر، اندونزی، کویت، عراق، اردن، ویتنام، افغانستان، تونس، کلمبیا، سوریه، پاکستان و گينه کشورهایی هستند که تاکنون برای شرکت در بيست و دومين دوره مسابقات تکواندو نظامیان جهان(سیزم) در جمهوری اسلامی ایران اعلام آمادگی کرده اند.

وی گفت: پیش بینی می شود با توجه به برگزاري اين مسابقات در سطح بين المللي، کشورهای دیگری نیز براي حضور در این مسابقات جهانی اظهار علاقه نمایند که بر اساس تدابیر تربیت بدنی ستادکل نیروهای مسلح تا هفته پاياني، فرصت ثبت نام کشورها فراهم است.

شايان ذکر است، بيست و دومين دوره مسابقات تکواندو نظامیان جهان(سیزم)، برابر برنامه ريزي ستاد كل نيروهاي مسلح مردادماه سال جاری و به میزبانی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و با همکاری فدراسیون تکواندوی جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد شد.

تاريخ  ارسال:چهارشنبه 25 تير 1393 - 12:35

تعداد بازديد: 547

کد:6211-1403


 




 







 
  
 Free Page Rank Tool