فارسی | English | العربي  
     يكشنبه 15 ارديبهشت 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


گفت و گو


آمادگی کامل وزارت دفاع برای برگزاری مسابقات تکواندو نظامیان جهان

خلیلی: محدودیتی برای حضور ورزشکاران آمریکایی نداریم

 آرشيو گفت و گو

گزارش


بانوان ایران با 4طلا، یک نقره و 3 برنز قهرمان شدند

 آرشيو گزارش

آمار سايت



.


شرایط برای برگزاری هرچه مناسب مسابقات سیزم فراهم شده است

ششمین جلسه ستاد برگزاری مسابقات تکواندو نظامیان جهان(سیزم) با حضور معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع و رئیس ستاد مسابقات سیزم و رؤسای کمیته های ستاد مسابقات برگزار شد.

به گزارش کمیته روابط عمومي مسابقات سیزم، ششمین جلسه ستاد برگزاری مسابقات تکواندو نظامیان جهان(سیزم)، با حضور امیر سرتیپ دکتر نصرالله عزتی معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و رئیس ستاد برگزاری مسابقات تکواندو نظامیان جهان(سیزم) و رؤسای کمیته های ستاد برگزاری مسابقات در محل فدراسیون والیبال برگزار شد.

در ابتدای این نشست رؤسای کمیته های روابط خارجی، تشریفات، روابط عمومی، تبلیغات، پزشکی، پشتیبانی، اجرایی، پژوهشی و انتظامات، گزارشی از روند فعالیت های مربوطه مسابقات را ارائه کردند.
در ادامه این نشست امیر سرتیپ دکتر عزتی رئیس ستاد برگزاری مسابقات تکواندو نظامیان جهان(سیزم)، با بیان نکاتی در رابطه با حساسیت و اهمیت این دوره از مسابقات، از مسئولین کمیته های برگزاری مسابقات خواست در رابطه با وظایف و ماموریت های محوله بر اساس دستورالعمل ابلاغی، نهایت سعی و تلاش را انجام دهند.

رئیس ستاد برگزاری مسابقات تکواندو نظامیان جهان(سیزم) با تاکید براین که شرایط برای برگزاری هرچه مناسب مسابقات سیزم فراهم شده است افزود: وزارت دفاع با عزمی راسخ به دنبال برگزاری مطلوب این دوره از مسابقات است.
براساس تصمیم ستاد برگزاری مسابقات مقرر است مراسم افتتاحیه بیست و دومین دوره مسابقات تکواندو نظامیان جهان(سیزم)، در محل سالن والیبال مجموعه ورزشی آزادی برگزار گردد.

لازم به ذکر است بیست و دومین دوره مسابقات تکواندو نظامیان جهان(سیزم)، در دو بخش آقایان و بانوان از 23 تا 31 مردادماه به میزبانی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و با همکاری فدراسیون تکواندوی جمهوری اسلامی ایران با حضور حدود 30 کشور جهان در تهران و در خانه تکواندو فدراسیون تکواندو برگزار می شود.

تاريخ  ارسال:شنبه 18 مرداد 1393 - 19:46

تعداد بازديد: 522

کد:6478-1403


 




 







 
  
 Free Page Rank Tool