فارسی | English | العربي  
     يكشنبه 15 ارديبهشت 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


گفت و گو


آمادگی کامل وزارت دفاع برای برگزاری مسابقات تکواندو نظامیان جهان

خلیلی: محدودیتی برای حضور ورزشکاران آمریکایی نداریم

 آرشيو گفت و گو

گزارش


بانوان ایران با 4طلا، یک نقره و 3 برنز قهرمان شدند

 آرشيو گزارش

آمار سايت



.


 معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع:
پیام دوستی و اقتدار ایران از طریق مسابقات سیزم به دنیا خواهد رسید

رئیس ستاد برگزاری مسابقات و معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع گفت: جمهوری اسلامی ایران از طریق میزبانی مسابقات تکواندوی نظامیان جهان(سیزم) پیام دوستی و اقتدار کشور را به دنیا خواهد رساند.

به گزارش کمیته روابط عمومي مسابقات سیزم، نشست خبری بیست و دومین دوره مسابقات تکواندو نظامیان جهان(سیزم) با حضور امیر سرتیپ دکتر نصرالله عزتی معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، سردار باران چشمه، مدیرکل تربیت بدنی ستاد کل نیروهای مسلح و جمع کثیری از اصحاب رسانه برگزار شد.

در این نشست خبری سرهنگ داوود عبدی، مدیرکل روابط عمومی وزارت دفاع و رئیس کمیته روابط عمومی این دوره از مسابقات با تبریک رو خبرنگار، گفت: با توجه به اینکه جمهوری اسلامی ایران میزبان بیست و دومین دوره مسابقات تکواندو نظامیان جهان است، کیمیته روابط عمومی این مسابقات تلاش می کند تا ارتباط خوب و دوستانه ای را با خبرنگاران و اصحاب رسانه، اعم از خبرگزاری ها یا رسانه های تصویری و نوشتاری برقرار کند.

در ادامه این نشست خبری امیر سرتیپ دکتر نصرالله عزتی، رئیس ستاد برگزاری مسابقات و معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع با اشاره به روز خبرنگار از تلاش خبرنگاران در عرصه اطلاع رسانی تقدیر و تشکر کرد و گفت: 17مرداد به عنوان روز خبرنگار یک نقطه عطفی در تاریخ کشور به حساب می آید، زیرا در طی دوران دفاع مقدس و بعد از آن، خبرنگاران زیادی در نقاط بحران خیز به شهادت رسیده اند اما شهادت مظلومانه ی شهید صارمی باعث ثبت این روز مهم در تاریخ شد.

وی در ادامه با اشاره به قدمت مسابقات سیزم گفت:بعد از جنگ جهانی دوم در سال 1948،با توجه به خلاء روابط دوستانه به جای رابطه های خصمانه توسط 5 کشور از جمله بلژیک و لوگزانبورگ، بحث مسابقات نظامیان جهان با شعار دوستی از طریق ورزش مطرح شد که این مسابقات بعد ها با پیوستن دیگر کشورها قوام و نظام بهتری پیدا کرد تا جایی که بعد مسابقات المپیک امروزه، مسابقات سیزم،به عنوان دومین مسابقات بین المللی که هر چهار سال یک بار میان نظامیان جهان برپا می شود شناخته شده است.

معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع همچنین با تاکید بر حضور پر اقتدار تیم های ایرانی در این مسابقات افزود: قبل از انقلاب اسلامی، ایران در این مسابقات حضور داشت اما بعد از انقلاب با توجه به جنگ تحمیلی و همچنین شرایط آن دوران ایران تا سال 1376 در این مسابقات حضور نداشت اما امروز در اکثر رشته های ورزشی مانند چتر بازی، تکواندو، شمشیر بازی، شنا، مسابقات چندگانه مختص نظامیان و ... حضور دارد.

وی با تاکید برضرورت عملی کردن فرمایشات مقام معظم رهبری، مبنی بر حضور فعال در ورزش های قهرمانی گفت: امسال سومین دوره از میزبانی ایران در این مسابقات می باشد که بعد از کشتی و ... میزبانی مسابقات تکواندو بر عهده وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح است که برای به انجام رسیدن هرچه بهتر این ماموریت کمیته هایی را از جمله، کمیته ی پزشکی، پشتیبانی، پژوهش، روابط عمومی و تبلیغات، روابط خارجی، انتظامات و ... تشکیل شده است، همچنین در کنار وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، موسسه مالی کوثر نیز به عنوان اسپانسر در این مسابقات حضور خواهد داشت.

در پایان امیر عزتی با اشاره به افتتاحیه این دوره از مسابقات افزود: گروه موسیقی ارتش، سرود مخصوص این مسابقه را خواهد نواخت و سخنران افتتاحیه سردار وزیر دفاع خواهد بود.

تاريخ  ارسال:يكشنبه 19 مرداد 1393 - 13:11

تعداد بازديد: 546

کد:6489-1403


 




 







 
  
 Free Page Rank Tool