فارسی | English | العربي  
     يكشنبه 15 ارديبهشت 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


گفت و گو


آمادگی کامل وزارت دفاع برای برگزاری مسابقات تکواندو نظامیان جهان

خلیلی: محدودیتی برای حضور ورزشکاران آمریکایی نداریم

 آرشيو گفت و گو

گزارش


بانوان ایران با 4طلا، یک نقره و 3 برنز قهرمان شدند

 آرشيو گزارش

آمار سايت



.


سردار باران چشمه در نشست خبری مسابقات سیزم:
میزبانی مسابقات سیزم، نشان دهنده ی قدرت و اهمیت جمهوری اسلامی ایران است

رئیس تربیت بدنی نیروهای مسلح با اشاره به اهمیت مسابقات سیزم خاطر نشان کرد میزبانی مسابقات سیزم،نشان دهنده ی قدرت و اهمیت جمهوری اسلامی ایران است.

به گزارش کمیته روابط عمومي مسابقات سیزم، سردار باران چشمه رئیس تربیت بدنی ستادکل نیروهای مسلح در نشست خبری بیست و دومین دوره مسابقات تکواندو نظامیان جهان(سیزم) که با حضور امیر سرتیپ دکتر نصرالله عزتی معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و جمع کثیری از اصحاب رسانه برگزار شد، با تاکید بر ضرورت بهترین میزبانی توسط جمهوری اسلامی ایران گفت: سه سال است که ایران میزبان مسابقات سیزم بوده است. به ترتیب مسابقات والیبال، کشتی و امسال تکواندو گفتنی است که ایران توانسته در رشته های مهم ورزشی این مسابقات مانند تکواندو و کشتی رتبه نخست را به دست بیاورد.

وی در ادامه گفت: تاکنون 23 کشور اروپایی، آسیایی، آمریکایی و آفریقای مانند روسیه، بلاروس، کلمبیا، الجزایر، چین، برزیل، قزاقستان، عمان، لیبی، پاکستان، تونس در این دوره از مسابقات شرکت کرده اند و همچنین برای اولین بار ایران میزبان مسابقات بانوان و آقایان است. اعضای تیم های ایرانی از پایوران و بسیجیان هستند و داوران نیز از 12 کشور دنیا و داوران فدراسیون تکواندو ایران انتخاب شده اند.

سردار باران چشمه با اشاره به اهمییت افتتاحیه این مسابقات خاطرنشان کرد: محل افتتاحیه، فدراسیون والیبال خواهد بود که پوشش خبری مناسب این مراسم اقتدار جمهوری اسلامی ایران را به نمایش خواهد گذاشت.

وی در ادامه اظهار کرد: برنامه های فرهنگی نیز برای شرکت کنندگان این مسابقات در نظر گرفته شده است که از جمله این برنامه ها بازدید از منزل امام(ره) در جماران، کاخ سعدآباد، موزه دفاع مقدس و چند مکان دیگر خواهد بود و امیدواریم در پایان این دوره از مسابقات پیام دوستی، اقتدار و فرهنگ بالای جمهوری اسلامی ایران را از طریق ورزش به کشورهای جهان برسانیم.

رئیس تربیت بدنی ستادکل نیروهای مسلح در پایان افزود: تصور ما بر حضور تیم کره جنوبی بود که فکر می کنیم به دلیل آمادگی تیمشان برای مسابقات سال بعد که در آن کشور برگزار می شود تا به امروز برای شرکت در این دوره اعلام آمادگی نکرده اند، چرا که آن ها دوره ی قبل با اختلاف یک امتیاز از تیم ایران شکست خوردند و نمی خواستند با تکرار این شکست، روحیه تیمشان ضعیف شود.

تاريخ  ارسال:يكشنبه 19 مرداد 1393 - 15:14

تعداد بازديد: 562

کد:6491-1403


 




 







 
  
 Free Page Rank Tool