فارسی | English | العربي  
     دوشنبه 16 ارديبهشت 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


گفت و گو


آمادگی کامل وزارت دفاع برای برگزاری مسابقات تکواندو نظامیان جهان

خلیلی: محدودیتی برای حضور ورزشکاران آمریکایی نداریم

 آرشيو گفت و گو

گزارش


بانوان ایران با 4طلا، یک نقره و 3 برنز قهرمان شدند

 آرشيو گزارش

آمار سايت



.


مسابقات تکواندو نظامیان جهان(سیزم) ـ تهران؛
برنامه مسابقات سيزم اعلام شد/ آغاز مبارزات بانوان تكواندوكار از فردا

بیست و دومين دوره مسابقات تكواندو نظاميان جهان از فردا (شنبه) به ميزباني كشورمان ايران آغاز مي شود و تا 28 مردادماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومي ستاد برگزاری مسابقات سیزم، بيست و دومين دوره مسابقات تكواندو نظاميان جهان (سيزم) به ميزباني وزارت دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح و با همكاري فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران، از فردا (شنبه – 25 مردادماه) به مدت 4 روز در سالن "خانه تكواندو" تهران برگزار خواهد شد كه نمايندگان كشورمان به ديدار رقباي خود مي روند.

بر اساس برنامه اعلام شده مهلت ثبت نام تيم ها امروز (جمعه) در سازمان پژوهش هاي علمي و صنعتي ايران به اتمام مي رسد.

جلسه هماهنگی داوران امروز (جمعه) از ساعت 14 تا 17:30 در 2 بخش تئوري و عملي در سالن كنفرانس و سالن تمرين خانه تكواندو انجام مي شود و جلسه هماهنگي سرپرستان، مربيان و قرعه كشي (پومسه و كيوروگي) با حضور رييس انجمن سيزم و مسئولين برگزاري از ساعت 17:30 تا 19:30 برگزار خواهد شد.

شنبه (25 مردادماه)، در اولين روز اين رقابتها، مسابقات اوزان هشت گانه بانوان در خانه تكواندو آغاز مي شود كه از تيم ايران، فاطمه شعبان نيا، سپيده صفري، سوسن حاجي پور، سمانه شش پري، شكرانه ايزدي، هانيه اخلاقي، فاطمه روحاني و اكرم خدابنده به مصاف رقبا خواهند رفت.

مراسم افتتاحيه مسابقات در همين روز، ساعت 18 در سالن واليبال استاديوم آزادي برگزار مي شود.

يكشنبه (26 مردادماه) رقابتهاي كيوروگي و پومسه آغاز مي شود كه از تيم كيوروگي ايران، ابوالفضل يعقوبي در وزن 58- كيلوگرم و كاظم قشقايي در وزن 87+ كيلوگرم با حريفانشان به رقابت خواهند پرداخت و از تيم پومسه حسين موسوي نيا، محمدقتي حاتمي، علي سلماني، اكبر فروزان، حميد نظري و حسين بهشتي رو در روي رقبا قرار مي گيرند.

دوشنبه (27 مردادماه)، در سومين روز مسابقات مبارزات اوزان 54-، 63-، 74- و 87- كيلوگرم برگزار مي شود كه از تيم ايران، محمدكاظمي، سينا بهرامي، احسان اميني و اميد عميدي رقابتهاي خود را پيگيري مي كنند.

در آخرین روز این دوره از رقابتها نيز (سه شنبه – 28 مردادماه)، تكواندوكاران اوزان 68- و 80- كيلوگرم بر روي شياپ چانگ مي روند كه رضا حبيبي و ميلاد بيگي نمايندگان ايران خواهند بود.

طبق برنامه مسابقات از ساعت 9:30 صبح پیگیری خواهد شد.

همچنين روز چهارشنبه (29 مردادماه) "روز فرهنگي" رقابتها نام گذاري شده است كه ورزشكاران كشورها از بيت امام خميني (ره)، موزه كاخ سعد آباد و موزه دفاع مقدس بازديد خواهند كرد.

بازگشت تيم ها پنجشنبه (30 مردادماه) خواهد بود.

گفتني است؛ تيم تكواندوي نيروهاي مسلح كشورمان در بيست و يكمين دوره رقابتهاي نظاميان جهان (سيزم) كه به ميزباني هوشيمينه ويتنام برگزار شد، با 3طلا، 2 نقره و 2 برنز موفق به كسب عنوان قهرماني در بخش آقايان شد.

محمد امامي، مهدي خدابشخي و سجاد مرداني طلاييان ايران در اين رقابتها بودند، علي شاكري و بهنام بيات مدال نقره و ياسين اكبرنتاج و روح الله ابراهيم موفق به كسب مدال برنز شدند كه هدايت اين تيم را مرتضي سلطاني بر عهده داشت.

تاريخ  ارسال:جمعه 24 مرداد 1393 - 08:48

تعداد بازديد: 520

کد:6530-1403


 




 







 
  
 Free Page Rank Tool