فارسی | English | العربي  
     دوشنبه 16 ارديبهشت 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


گفت و گو


آمادگی کامل وزارت دفاع برای برگزاری مسابقات تکواندو نظامیان جهان

خلیلی: محدودیتی برای حضور ورزشکاران آمریکایی نداریم

 آرشيو گفت و گو

گزارش


بانوان ایران با 4طلا، یک نقره و 3 برنز قهرمان شدند

 آرشيو گزارش

آمار سايت



.


مسابقات تکواندو نظامیان جهان(سیزم) ـ تهران؛
ایزدی و خدابنده هم به فینال رسیدند

بیست و دومین دوره مسابقات تکواندو نظامیان جهان (سیزم) از صبح امروز (شنبه) در حال پیگیری است و فینالیست های اوزان 62-، 67- و 73+ کیلوگرم نیز مشخص شدند.

به گزارش روابط عمومي ستاد برگزاری مسابقات سیزم، بيست و دومين دوره مسابقات تكواندو نظاميان جهان (سيزم) به ميزباني وزارت دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح و با همكاري فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران، از صبح امروز (شنبه) با رقابتهای بخش بانوان در سالن "خانه تكواندو" تهران آغاز شده است.

این رقابتها با حضور 41 تکواندوکار از کشورهای چین، برزیل، سریلانکا، بلاروس، کلمبیا، ایران، آفریفای جنوبی، قزاقستان، ویتنام و روسیه در حال پیگیری است و در ادامه این مسابقات فینالیست های اوزان 62-، 67- و 73+ کیلوگرم نیز مشخص شدند.

بر این اساس در وزن 62- کیلوگرم، شکرانه ایزدی از ایران و نماینده بلاروس توانستند به فینال راه پیدا کنند.

ایزدی برای راهیابی به این مرحله ابتدا 28 بر یک سریلانکا را برد و سپس 24 بر 11 از سد برزیل گذشت.

از آن سو نیز "بلانوسکایا" بلاروسی پس از یکدوره استراحت 25 بر یک از سد حریفش گذشت تا رقیب ایزدی در مرحله فینال شود.

در این وزن نماینده آفریقا و سریلانکا رو در روی هم قرار خواهند گرفت و برنده این دیدار برای کسب مدال برنز باید با تکواندوکار برزیل مبارزه کند.

در وزن 67- کیلوگرم، پس از آنکه تکواندوکار برزیل با نتایج 20-صفر و 13-9 از سد سریلانکا و روسیه گذشت راهی فینال شد و نماینده چین نیز با شکست هانیه اخلاقی (16-14) دیگر فینالیست این وزن لقب گرفت تا تکواندوکاران برزیل و چین برای کسب مدال طلا به مصاف هم بروند.

هانیه اخلاقی نیز که از راهیابی به فینال بازمانده بود برای کسب سکوی سوم ابتدا با سریلانکا مبارزه خواهد کرد و در صورت پیروزی باید با نماینده روسیه رقابت کند.

در سنگین وزنان و در وزن 73+ کیلوگرم، اکرم خدابنده و "چو گو" از چین باید در فینال با بکدیگر مبارزه کنند تا قهرمان این وزن مشخص شود.

اکرم خدابنده برای رسیدن به این مرحله پس از یکدور استراحت با قزاقستان مبارزه کرد و توانست 7 بر 2 به برتری برسد و تکواندوکار چینی نیز در آن سوی جدول 17 بر 4 از سد برزیل گذشت و راهی مرحله نهایی شد.

در این وزن قزاقستان و برزیل برای کسب مدال برنز مبارزه خواهند کرد.

تاريخ  ارسال:شنبه 25 مرداد 1393 - 13:43

تعداد بازديد: 539

کد:6550-1403


 




 







 
  
 Free Page Rank Tool