فارسی | English | العربي  
     دوشنبه 16 ارديبهشت 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


گفت و گو


آمادگی کامل وزارت دفاع برای برگزاری مسابقات تکواندو نظامیان جهان

خلیلی: محدودیتی برای حضور ورزشکاران آمریکایی نداریم

 آرشيو گفت و گو

گزارش


بانوان ایران با 4طلا، یک نقره و 3 برنز قهرمان شدند

 آرشيو گزارش

آمار سايت



.


مسابقات تکواندو نظامیان جهان(سیزم) ـ تهران؛
سومین طلای ایران به ایزدی رسید

در ادامه بیست و دومین دوره مسابقات تکواندو نظامیان جهان (سیزم) که از صبح امروز (شنبه) در حال پیگیری است شکرانه ایزدی در رقابتی نزدیک بلاروس را برد و سومین طلای ایران را به نام خود ثبت کرد.

به گزارش روابط عمومي ستاد برگزاری مسابقات سیزم، بيست و دومين دوره مسابقات تكواندو نظاميان جهان (سيزم) به ميزباني وزارت دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح و با همكاري فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران، از صبح امروز (شنبه) با رقابتهای بخش بانوان در سالن "خانه تكواندو" تهران آغاز شده است.

این رقابتها با حضور 41 تکواندوکار از کشورهای چین، برزیل، سریلانکا، بلاروس، کلمبیا، ایران، آفریفای جنوبی، قزاقستان، ویتنام و روسیه در حال پیگیری است، که در ادامه این مسابقات، شکرانه ایزدی تکواندوکار کشورمان در فینال رقابتهای وزن 62- کیلوگرم، رو در روی "بلانوسکایا" از بلاروس قرار گرفت و در راند طلایی توانست به برتری دست پیدا کند و بر سکوی قهرمانی بایستد.
ایزدی پیش از این سریلانکا (28-1) و برزیل (24-11) را شکست داده بود.

گفتنی است؛ تیم ایران پیش از این نیز توسط فاطمه روحانی و اکرم خدابنده به مدال طلا، سوسن حاجی پور به مدال نقره و فاطمه شعبان نیا، سپیده صفری و هانیه اخلاقی به مدال برنز این دوره از مسابقات دست یافته بود.

تاريخ  ارسال:شنبه 25 مرداد 1393 - 17:07

تعداد بازديد: 557

کد:6562-1403


 




 







 
  
 Free Page Rank Tool