فارسی | English | العربي  
     دوشنبه 16 ارديبهشت 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


گفت و گو


آمادگی کامل وزارت دفاع برای برگزاری مسابقات تکواندو نظامیان جهان

خلیلی: محدودیتی برای حضور ورزشکاران آمریکایی نداریم

 آرشيو گفت و گو

گزارش


بانوان ایران با 4طلا، یک نقره و 3 برنز قهرمان شدند

 آرشيو گزارش

آمار سايت



.


مسابقات نظامیان جهان به طور رسمی آغاز شد

مراسم افتتاحیه بیست و دومین دوره مسابقات نظامیان جهان(سیزم)عصر امروز (شنبه) از ساعت 18 در سالن والیبال استادیوم آزادی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي ستاد برگزاری مسابقات سیزم، بيست و دومين دوره مسابقات تكواندو نظاميان جهان(سيزم)به ميزباني وزارت دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح و با همكاري فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران، از صبح امروز (شنبه) با رقابتهای بخش بانوان در سالن "خانه تكواندو" تهران آغاز شد که طی آن تیم بانوان کشورمان با کسب 4مدال طلا، یک نقره و 3 برنز توانست عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را بدست آورد.

مراسم افتتاحیه مسابقات نیز امروز (شنبه) از ساعت 18 با حضور امیر سرتیپ دکتر نصرالله عزتی، رئیس ستاد برگزاری مسابقات و معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع،محمود گودرزی، وزیر ورزش و جوانان، مهرعلی باران چشمه رئیس تربیت بدنی ستادکل نیروهای مسلح، سید محمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو، "سحنس مامبی" دبیرکل سیزم، "یعقوب اشتر" رییس کمیته تکواندو مسئولین مسابقات برگزار شد تا بیست و دومین دوره رقابتهای نظامیان جهان به طور رسمی آغاز شود.

در ابتدای این مراسم و پس از رژه تیم ها، مهر علی باران چشمه رئیس تربیت بدنی ستادکل نیروهای مسلح ضمن خیر مقدم به نفرات حاضر در سالن، پیام سردار سرلشکر دکتر سید حسن فیروزآبادی، رییس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به مناسبت برگزاری بیست ودومین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی نظامیان جهان (سیزم)، را قرائت کرد. سپس امیر سرتیپ عزتی رئیس ستاد برگزاری مسابقات و معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع، دبیر کل سیزم و رییس کمیته تکواندو سیزم نیز در خصوص اهداف برگزاری این رقابتها نکاتی را یادآور شدند.

در ادامه سینا بهرامی از ایران و دیگو سیلوا از برزیل سوگندنامه ورزشکاران و مهدی بهادری از ایران و احمد فیصل از اردن سوگندنامه داوران را قرائت کردند.

در پایان نیز تیم نمایش تکواندو جمهوری اسلامی ایران به سرپرستی کوروش رجلی، به انجام حرکات نمایشی پرداخت و مراسم با اجرای زیبای ورزشکاران فدراسیون پهلوانی و زورخانه ای به اتمام رسید.

تاريخ  ارسال:شنبه 25 مرداد 1393 - 19:56

تعداد بازديد: 567

کد:6570-1403


 




 







 
  
 Free Page Rank Tool