فارسی | English | العربي  
     دوشنبه 16 ارديبهشت 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


گفت و گو


آمادگی کامل وزارت دفاع برای برگزاری مسابقات تکواندو نظامیان جهان

خلیلی: محدودیتی برای حضور ورزشکاران آمریکایی نداریم

 آرشيو گفت و گو

گزارش


بانوان ایران با 4طلا، یک نقره و 3 برنز قهرمان شدند

 آرشيو گزارش

آمار سايت



.


امیر عزتی در افتتاحیه مسابقات سیزم:
وزارت دفاع با شعار "اسلام آئین دوستی و محبت" میزبان مسابقات سیزم است

رئیس ستاد برگزاری مسابقات تکواندو نظامیان جهان گفت: وزارت دفاع با "شعار اسلام آئین دوستی و محبت" افتخار میزبانی مسابقات سیزم را دارد.

به گزارش کمیته روابط عمومی ستاد برگزاری مسابقات سیزم، مراسم افتتاحیه بیست و دومین دوره مسابقات سیزم که با حضور وزیر ورزش و جوانان،رئیس تربیت بدنی نیروهای مسلح، جمعی از معاونین و مدیران ارشد وزارت دفاع و نیروهای مسلح، رئیس فدراسیون تکواندو، سفرا و وابستگان نظامی کشورهای خارجی و جمعی از مسئولین کشوری و لشگری و تیم های شرکت کننده در این مسابقات در سالن والیبال مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

امیر سرتیپ دکتر نصرالله عزتی، معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع و رئیس ستاد برگزاری مسابقات سیزم، در این مراسم طی سخنانی گفت: ورزش به عنوان پدیده ای اجتماعی و فرهنگی نقش اساسی و بنیادی در زندگی امروز بشر دارد، ورزش رمز سلامت، تندرستی و پویایی است و توسعه آن ارتقای سلامت عمومی و افزایش روحیه و نشاط اجتماعی را به دنبال خواهد داشت.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران به عنوان پرچم دار صلح و دوستی در منطقه در راستای ترویج و تثبیت فضیلت های انسانی که پیام مشترک همه ادیان الهی به ویژه دین مبین اسلام است و با همین تفکر میزبانی مسابقات سیزم را که با شعار دوستی از طریق ورزش برگزار می شود پذیرا شده است.

امیر عزتی با اشاره به اینکه شورای عالی بین المللی ورزش های نظامی جهان همواره برقراری ارتباط دائمی در زمینه های ورزشی میان نیروهای مسلح را در دستور کار خود قرار داده است گفت: وزارت دفاع به عنوان میزبان این دوره از مسابقات با "شعار اسلام آئین دوستی و محبت" افتخار دارد برگزاری شایسته مسابقات تکوتندوی نظامیان جهان، گام های بلندی را در راستای گسترش مودت ، دوستی و الفت میان ارتش های جهان به ویژه کشورهای شرکت کننده در این دوره بردارد.

وی افزود: امروز کشورهای عضو سیزم در صدد هستند تا از طریق برگزاری مسابقات ورزشی، جهت برقراری روابط انسانی میان نیروهای مسلح جهان بهره برده و بدین طریق دوستی و محبت بین المللی را ایجاد و توسعه دهند.

امیر عزتی گفت: جمهوری اسلامی ایران، با طرح شعار "جهان عاری از خشونت و افراطی گری"، و تصویب آن در مجمع عمومی سازمان ملل، این مهم را به عنوان اهداف راهبردی خود تلقی کرده و معتقد است که ارتش های جهان از طریق برگزاری مسابقات ورزشی بسترهای مناسب را برای تعامل و همکاری در سایر زمینه ها فراهم کنند.

معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع در پایان با بیان اینکه میزبانی این دوره از مسابقات برای جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم جهت ترویج شعار محوری " گسترش پیام صلح و دوستی است خطاب به شرکت کنندگان در این مسابقات گفت: امیدوارم در طول اقامت در جمهوری اسلامی ایران روزهای خوب توام با نشاط و بهروزی را سپری نموده و از این رهگذر ضمن آشنایی با فرهنگ و تمدن غنی ایران زمین، با تقویت پیوندهای انسانی، عاطفی و اتحاد و همدلی و همبستگی برای دفاع از صلح، امنیت و آرامش را برای جهانیان تحکیم بخشیم.

تاريخ  ارسال:شنبه 25 مرداد 1393 - 22:50

تعداد بازديد: 843

کد:6572-1403


 




 







 
  
 Free Page Rank Tool