فارسی | English | العربي  
     چهارشنبه 28 فروردين 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


گفت و گو


آمادگی کامل وزارت دفاع برای برگزاری مسابقات تکواندو نظامیان جهان

خلیلی: محدودیتی برای حضور ورزشکاران آمریکایی نداریم

 آرشيو گفت و گو

گزارش


بانوان ایران با 4طلا، یک نقره و 3 برنز قهرمان شدند

 آرشيو گزارش

آمار سايت



.


رئيس كميته تبليغات مسابقات تکواندو نظامیان جهان:
تور تهرانگردي برای تیم های شرکت کننده در مسابقات سیزم برگزار می شود

رئيس كميته تبليغات مسابقات تکواندو نظامیان جهان از اجراي تور فرهنگي تهرانگردي برای تیم های شرکت کننده در مسابقات سیزم در ایران خبر داد.

ذبيح الله جواني در گفت وگو با کمیته روابط عمومی مسابقات سیزم با تشریح فعاليت ها و برنامه هاي كميته تبليغات مسابقات تکواندو نظامیان جهان افزود: بر اساس شرح وظايفي كه براي كميته تبليغات پيش بيني شده بود، اين كميته از دو ماه قبل اقدام به برنامه ریزي جهت اجرا وظايف محوله کرد.

وی اهم اقدامات اين كميته را هماهنگي و پيگيري جهت اجراي برنامه هاي یکروزه فرهنگي و تهرانگردي، تهيه لوح و تنديس براي ورزشكاران و سرپرستان، پيش بيني لباس و كلاه با آرم مسابقات براي ورزشكاران، تبليغات محيطي و پيراموني و نصب بنر در اماكن اسكان و برگزاري مسابقات و در سطح شهر تهران، چاپ پوستر مسابقات و توزيع در سطح سازمانهاي نظامي و صنايع تابعه وزارت دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح اعلام كرد.

جوانی تصریح کرد: برای بانوان شرکت کننده در مسابقات برنامه های فرهنگی شامل بازدید از موزه شهدا، موزه ایران باستان و جواهرات و همچنین بازدید از موزه حیات وحش دارآباد و تله کابین توچال پیش بینی و برنامه ریزی شده است.

رئيس كميته تبليغات مسابقات سیزم به مراسم افتتاحيه مسابقات اشاره کرد و اظهار داشت: همكاري در برگزاري مراسم افتتاحيه و پيش بيني برنامه هاي متنوع براي مراسم افتتاحيه از ديگر فعاليت ها و وظايف اين كميته بوده است.

جواني در پايان گفت: با توكل به خداوند متعال و با برنامه ريزي و با همكاري و هماهنگی با كميته روابط عمومي مسابقات، تمام تلاش وكوشش خود را براي انجام وظايف محوله در كميته تبليغات به كار خواهيم بست و اميدواريم بتوانيم اين وظايف را به نحو احسن انجام دهيم.

تاريخ  ارسال:دوشنبه 27 مرداد 1393 - 08:37

تعداد بازديد: 743

کد:6599-1403


 




 







 
  
 Free Page Rank Tool