فارسی | English | العربي  
     جمعه 6 ارديبهشت 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


گفت و گو


آمادگی کامل وزارت دفاع برای برگزاری مسابقات تکواندو نظامیان جهان

خلیلی: محدودیتی برای حضور ورزشکاران آمریکایی نداریم

 آرشيو گفت و گو

گزارش


بانوان ایران با 4طلا، یک نقره و 3 برنز قهرمان شدند

 آرشيو گزارش

آمار سايت



.


نایب قهرمان چینی سیزم: ایران از بهترین های جهان است

ملی پوش تکواندوی چین که در مسابقات نظامیان جهان(سیزم) در تهران به مدال نقره دست یافت گفت: تکواندوی ایران از بهترینهای جهان است.

"ژی هو آ" در گفت و گو با روابط عمومي ستاد برگزاری مسابقات سیزم در ایران، اظهار کرد: سطح این دوره از رقابتها بسیار بالاست و تکواندوکاران خوبی در مسابقات حضور دارند.

وی در مورد میزبانی ایران در این مسابقات گفت: میزبانی شما خوب بوده از اینکه توانستم به ایران بیایم و در این رقابتها شرکت کنم خیلی خوشحالم.

نماینده تکواندوی چین ادامه داد: خوشحالم که توانستم در این رقابتها به مدال نقره دست پیدا کنم. تمام تلاش خود را انجام دادم که مدال طلا را بگیرم اما تکواندوکار ایران در فینال خیلی خوب بود و نتوانستم او را شکست دهم. اینکه توانستم با چنین تکواندوکار خوبی مبارزه کنم و شیوه مبارزه تکواندوکاران خوب جهان را ببینم خوشحالم. این مبارزات تجربه خوبی بود.

"ژی هو ا" در پاسخ به این سوال که آیا مایل است بار دیگر هم به ایران بیایید و با تکواندوکاران ایران مسابقه دهد؟ گفت: از این موقعیت استقبال می کنم و خوشحال می شوم که بتوانم با تکواندوکاران ایران که جزو بهرتینهای جهان هستم روبه رو شوم.

گفتنی است؛ "ژی هو ا" در فینال وزن دوم 58- کیلوگرم با شکست مقابل ابولفضل یعقوبی به مدال نقره دست یافت.

تاريخ  ارسال:دوشنبه 27 مرداد 1393 - 12:42

تعداد بازديد: 1411

کد:6609-1403


 




 







 
  
 Free Page Rank Tool