فارسی | English | العربي  
     جمعه 9 فروردين 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


گفت و گو


آمادگی کامل وزارت دفاع برای برگزاری مسابقات تکواندو نظامیان جهان

خلیلی: محدودیتی برای حضور ورزشکاران آمریکایی نداریم

 آرشيو گفت و گو

گزارش


بانوان ایران با 4طلا، یک نقره و 3 برنز قهرمان شدند

 آرشيو گزارش

آمار سايت



.


مسابقات تکواندو نظامیان جهان(سیزم) ـ تهران؛
عمیدی به نیمه نهایی رسید

در ادامه دومین روز از رقابتهای تکواندو نظامیان جهان (سیزم) در بخش مردان، امید عمیدی تکواندوکار وزن 87- کیلوگرم کشورمان ، با شکست سریلانکا راهی مرحله نیمه نهایی شد.

به گزارش روابط عمومي ستاد برگزاری مسابقات سیزم، بیست و دومین دوره رقابتهای نظامیان جهان (سیزم) به ميزباني وزارت دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح و با همكاري فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران، از دیروز (یکشنبه) در بخش مردان آغاز شد.

این رقابتها با حضور 100 ورزشکار از 18 کشور در کلاس G1 برگزار می شود و امتیاز آن در رنکینگ المپیکی تکواندوکاران محاسبه خواهد شد.

در ادامه دومین روز این مسابقات، امروز (دوشنبه)، مبارزات تکواندوکاران اوزان 54-، 63-، 74- و 87- کیلوگرم در حال پیگیری است که امید عمیدی تکواندوکار وزن 87- کیلوگرم کشورمان پس از اینکه 12 بر یک قزاقستان را شکست داد، در مرحله بعدی به مصاف "هم سیت" از سریلانکا رفت و توانست با نتیجه قاطع 17 بر صفر به برتری برسد.

عمیدی برای رسیدن به فینال باید با نماینده روسیه مبارزه کند.

در آن سوی جدول این وزن، ویتنام با شکست تکواندوکارانی از پاکستان و قطر به مرحله نیمه نهایی رسید و برای رسیدن به فینال باید با نماینده برزیل که در مرحله قبل تکواندوکاران الجزایر و اردن را برده بود، مبارزه کند.

اما در وزن 63- کیلوگرم، سینا بهرامی با قبول شکست برابر تکواندوکار تونس از دور رقابتها کنار رفت.

در این وزن نمایندگان برزیل، ویتنام، تونس و چین به جمع 4 تکواندوکار برتر راه یافتند.

همچنین در وزن 74- کیلوگرم، احسان امینی نماینده کشورمان در یک دیدار نزدیک با "دمورا" از برزیل، نتیجه را 13 بر 11 واگذار کرد تا از دور مسابقات حذف شود.

در این وزن نماینده قطر و برزیل در یک سوی جدول و نماینده ارمنستان و الجزایر در سویی دیگر، برای رسیدن به مرحله فینال به مصاف هم خواهند رفت.

تاريخ  ارسال:دوشنبه 27 مرداد 1393 - 15:09

تعداد بازديد: 801

کد:6616-1403


 




 







 
  
 Free Page Rank Tool