فارسی | English | العربي  
     جمعه 9 فروردين 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


گفت و گو


آمادگی کامل وزارت دفاع برای برگزاری مسابقات تکواندو نظامیان جهان

خلیلی: محدودیتی برای حضور ورزشکاران آمریکایی نداریم

 آرشيو گفت و گو

گزارش


بانوان ایران با 4طلا، یک نقره و 3 برنز قهرمان شدند

 آرشيو گزارش

آمار سايت



.


مسابقات تکواندو نظامیان جهان(سیزم) ـ تهران؛
عمیدی فینالیست شد

در ادامه دومین روز از رقابتهای تکواندو نظامیان جهان (سیزم) در بخش مردان، امید عمیدی با سه پیروزی فینالیست شد، تا برای کسب مدال طلای وزن 87- کیلوگرم به مصاف نماینده برزیل برود.

به گزارش روابط عمومي ستاد برگزاری مسابقات سیزم، بیست و دومین دوره رقابتهای نظامیان جهان (سیزم) به ميزباني وزارت دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح و با همكاري فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران، از دیروز (یکشنبه) در بخش مردان آغاز شد.

این رقابتها با حضور 100 ورزشکار از 18 کشور در کلاس G1 برگزار می شود و امتیاز آن در رنکینگ المپیکی تکواندوکاران محاسبه خواهد شد.

در ادامه دومین روز این مسابقات، امروز (دوشنبه)، مبارزات تکواندوکاران اوزان 54-، 63-، 74- و 87- کیلوگرم در حال پیگیری است که در رقابتهای وزن 87- کیلوگرم، امید عمیدی تکواندوکار کشورمان با 3 پیروزی برابر قزاقستان (12-1)، سریلانکا (17-صفر) و روسیه (10-3) فینالیست شد و از آن سو "مارسلینیو" از برزیل با غلبه بر نمایندگان کشورهای آفریقای جنوبی (7-صفر)، اردن (9-6) و ویتنام (11-5) حریف ایران در مرحله نهایی این رقابتها شد.

در این وزن "چائو دای" از ویتنام و "لونوسکی" از روسیه به مدال برنز دست یافتند.

تاريخ  ارسال:دوشنبه 27 مرداد 1393 - 16:44

تعداد بازديد: 693

کد:6620-1403


 




 







 
  
 Free Page Rank Tool