فارسی | English | العربي  
     جمعه 9 فروردين 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


گفت و گو


آمادگی کامل وزارت دفاع برای برگزاری مسابقات تکواندو نظامیان جهان

خلیلی: محدودیتی برای حضور ورزشکاران آمریکایی نداریم

 آرشيو گفت و گو

گزارش


بانوان ایران با 4طلا، یک نقره و 3 برنز قهرمان شدند

 آرشيو گزارش

آمار سايت



.


مسابقات تکواندو نظامیان جهان(سیزم) ـ تهران؛
عمیدی بر سکوی قهرمانی نظامیان جهان ایستاد

در ادامه دومین روز از رقابتهای تکواندو نظامیان جهان (سیزم) در بخش مردان، امید عمیدی تکواندوکار وزن 87- کیلوگرم کشورمان با شکست نماینده برزیل عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد.

به گزارش روابط عمومي ستاد برگزاری مسابقات سیزم، بیست و دومین دوره رقابتهای نظامیان جهان (سیزم) به ميزباني وزارت دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح و با همكاري فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران، از دیروز (یکشنبه) در بخش مردان آغاز شد.

این رقابتها با حضور 100 ورزشکار از 18 کشور در کلاس G1 برگزار می شود و امتیاز آن در رنکینگ المپیکی تکواندوکاران محاسبه خواهد شد.

در ادامه دومین روز این مسابقات، امروز (دوشنبه)، در رقابتهای فینال وزن 87- کیلوگرم، امید عمیدی تکواندوکار کشورمان رو در روی "مارسیلینیو" از برزیل قرار گرفت و در یک مبارزه یک طرفه با نتیجه 10 بر صفر به برتری دست یافت و با شایستگی مدال طلا را به گردن آویخت.

عمیدی پیش از این از سد روسیه (10-3)، سریلانکا (17-صفر) و قزاقستان (12-1) گذشته بود.

بدین ترتیب در این وزن، ایران عنوان قهرمانی را بدست آورد، "مارسیلینیو" از برزیل دوم شد و "چائو دای" از ویتنام و "لونوسکی" از روسیه نیز مشترکا در جایگاه سوم قرار گرفتند.



تاريخ  ارسال:دوشنبه 27 مرداد 1393 - 17:42

تعداد بازديد: 1422

کد:6624-1403


 




 







 
  
 Free Page Rank Tool