فارسی | English | العربي  
     پنجشنبه 5 ارديبهشت 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


گفت و گو


آمادگی کامل وزارت دفاع برای برگزاری مسابقات تکواندو نظامیان جهان

خلیلی: محدودیتی برای حضور ورزشکاران آمریکایی نداریم

 آرشيو گفت و گو

گزارش


بانوان ایران با 4طلا، یک نقره و 3 برنز قهرمان شدند

 آرشيو گزارش

آمار سايت



.


مسابقات تکواندو نظامیان جهان(سیزم) ـ تهران؛
تکواندوکار برزیل مدال طلای وزن 74- کیلوگرم را به گردن آویخت

در ادامه دومین روز از رقابتهای تکواندو نظامیان جهان (سیزم) در بخش مردان، برزیل نیز اولین مدال طلای خود در این مسابقات را در وزن 74- کیلوگرم دشت کرد.

به گزارش روابط عمومي ستاد برگزاری مسابقات سیزم، بیست و دومین دوره رقابتهای نظامیان جهان (سیزم) به ميزباني وزارت دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح و با همكاري فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران، از دیروز (یکشنبه) در بخش مردان آغاز شد.

این رقابتها با حضور 100 ورزشکار از 18 کشور در کلاس G1 برگزار می شود و امتیاز آن در رنکینگ المپیکی تکواندوکاران محاسبه خواهد شد.

در ادامه دومین روز این مسابقات، امروز (دوشنبه)، در رقابتهای فینال وزن 74- کیلوگرم، "دمورا" از برزیل و "بل ایلی" از الجزایر رو در روی هم قرار گرفتند که در پایان نماینده برزیل با نتیجه 22 بر 10 پیروز شد و اولین مدال طلای کشورش در این مسابقات را بدست آورد.

تکواندوکار برزیل پیش از این قطر (8-3)، احسان امینی (13-11) و آفریقای جنوبی (19-2) را برده بود.

در این وزن "بل ایلی" ، نماینده الجزایر نایب قهرمان شد، "ماهر سعید" از قطر و "آمی کیان" از ارمنستان هم مشترکا بر سکوی سوم ایستادند.

تاريخ  ارسال:دوشنبه 27 مرداد 1393 - 17:55

تعداد بازديد: 1446

کد:6625-1403


 




 







 
  
 Free Page Rank Tool