فارسی | English | العربي  
     پنجشنبه 5 ارديبهشت 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


گفت و گو


آمادگی کامل وزارت دفاع برای برگزاری مسابقات تکواندو نظامیان جهان

خلیلی: محدودیتی برای حضور ورزشکاران آمریکایی نداریم

 آرشيو گفت و گو

گزارش


بانوان ایران با 4طلا، یک نقره و 3 برنز قهرمان شدند

 آرشيو گزارش

آمار سايت



.


مسابقات تکواندو نظامیان جهان(سیزم) ـ تهران؛
آخرین روز از مسابقات مردان تا دقایقی دیگر آغاز می شود

سومین و آخرین روز مسابقات تکواندوی نظامیان جهان (سیزم) در بخش مردان، با برگزاری رقابتهای اوزان 68- و 80- کیلوگرم تا دقایقی دیگر در خانه تکواندو آغاز می شود.

به گزارش روابط عمومي ستاد برگزاری مسابقات سیزم، بیست و دومین دوره رقابتهای نظامیان جهان (سیزم) به ميزباني وزارت دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح و با همكاري فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران، از روز یکشنبه (26 مردادماه) در بخش مردان آغاز شد.

این رقابتها با حضور 100 ورزشکار از 18 کشور در کلاس G1برگزار می شود و امتیاز آن در رنکینگ المپیکی تکواندوکاران محاسبه خواهد شد.

در آخرین روز این مسابقات، امروز (سه شنبه)، تکواندوکاران اوزان 68- و 80- کیلوگرم تا دقایقی دیگر مبارزات خود را آغاز خواهند کرد که از تیم ایرن رضا حبیبی و میلاد بیگی به مصاف حریفانشان می روند.

گفتنی است؛ تیم ایران تاکنون توسط ابوالفضل یعقوبی، محمد کاظمی و امید عمیدی به مدال طلا دست یافته است و عنوان نخست را در اختیار دارد.

همچنین تیم ایران با 2طلای اکبر فروزان و علی سلمانی عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات در بخش پومسه را نیز بدست آورده است.

تاريخ  ارسال:سه شنبه 28 مرداد 1393 - 08:26

تعداد بازديد: 1427

کد:6632-1403


 




 







 
  
 Free Page Rank Tool