فارسی | English | العربي  
     پنجشنبه 5 ارديبهشت 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


گفت و گو


آمادگی کامل وزارت دفاع برای برگزاری مسابقات تکواندو نظامیان جهان

خلیلی: محدودیتی برای حضور ورزشکاران آمریکایی نداریم

 آرشيو گفت و گو

گزارش


بانوان ایران با 4طلا، یک نقره و 3 برنز قهرمان شدند

 آرشيو گزارش

آمار سايت



.


ديدار رئيس ستاد برگزاري مسابقات سيزم با تكواندوكاران نيروهاي مسلح ایران

معاون هماهنگ كننده وزات دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح و رئيس ستاد برگزاري مسابقات تكواندو نظاميان جهان (سيزم) با حضور در محل تمرين تيم تكواندو نيروهاي مسلح ، با هوگوپوشان ایران ديدار كرد.

به گزارش روابط عمومي ستاد برگزاری مسابقات سیزم، امير سرتيپ دكتر نصرالله عزتي معاون هماهنگ كننده وزات دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح و رئيس ستاد برگزاري مسابقات تكواندو نظاميان جهان (سيزم) در ابتداي اين ديدار خطاب به تكواندو كاران، مربيان و سرپرستان گفت: بسيار علاقه مند بودم با حضور در تمرين اردوي تيم تكواندو نيروهاي مسلح از نزديك با شما ديدار داشته و خدا قوت گفته باشم.





معاون هماهنگ كننده وزارت دفاع افزود: با پيروزي انقلاب اسلامي و خروج مربيان خارجي تكواندو از ايران و جايگزين افسران مومن و با انگيزه چون شهيد شهرام فر ،تحول خوبي در آموزش ورزشهاي رزمي و بخصوص تكواندو ايجاد شد و در آن زمان به توانمندي هاي جوانان ايران اسلامي در حوزه ورزش پي برده شد.

رئيس ستاد برگزاري مسابقات تكواندو نظاميان جهان (سيزم)در ادامه گفت: امروزه با توجه به تحولات پيچيده و گسترده در حوزه جنگ، كماكان نيروهاي ما بايستي در درگيري ها و مبارزات تن به تن با اتكا به دانش و فنون رزمي همچون تكواندو از خود دفاع نمايند.





امير دكتر عزتي گفت: در حال حاضر اكثر اعضاي تيم تكواندو نيروهاي مسلح را جوانان عزيز بسيجي تشكيل مي دهند كه اين مي تواند به عنوان يك ارزش براي نيروهاي مسلح تلقي شود.

رئيس ستاد برگزاري مسابقات تكواندو نظاميان جهان (سيزم) گفت: وزير محترم دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح با استقبال از پذيرش ميزباني اين دوره از مسابقات بر اين باور است كه بايد با حضور پررنگ در مسابقات قهرماني جهان موجبات عزت و سر بلندي ايران اسلامي را فراهم كرده و پيام رسان صلح و دوستي براي همگان باشد.

وي حضور بانوان نظاميان جهان در اين دوره از مسابقات را از جمله نقاط عطف مسابقات تكواندو دانست و افزود: با حضور بانوان نظامي جهان در جمهوري اسلامي ايران و آگاهي يافتن از فرهنگ غني اسلامي - ايراني ملت مهمان نواز ايران، تبليغات منفي صورت گرفته بر عليه نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران نقش بر آب شده و آنان در مدت حضور در تهران با فرهنگ، تمدن، مهرباني و معنويت ملت ما بيشتر آشنا خواهند شد.

وي با اشاره به قهرمانی تیم ایران در دوره های قبل مسابقات سیزم، افزود: در اين دوره از مسابقات كه به ميزباني وزارت دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح در ايران برگزار ميشود با همت و سعي و تلاش جوانان تكواندو كار، مربيان با غيرت، اميدواريم كه همچون دو دوره گذشته به مقام قهرماني اين دوره از مسابقات دست يابيم.

معاون هماهنگ كننده وزارت دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح از اجراي برنامه هاي فرهنگي جهت ورزشكاران نظامي جهان ياد كرد و افزود: حضور در مرقد مطهر و بيت بنيانگذار كبير انقلاب اسلامي ، بازديد از موزه دفاع مقدس، كاخ سعد آباد، برج ميلاد، موزه شهدا و موزه هنرهاي معاصر از جمله برنامه هاي پيش بيني شده است كه مي تواند بسيار تاثير گذار و جذاب باشد.

امير عزتي در بخش ديگري از سخنان خود خطاب به جوانان حاضر در اردوي آمادگي تيم تكواندو نيروهاي مسلح گفت: شما پيام‌آوران خون شهدا گرانقدرمان در عرصه هاي ورزشي هستيد و به خوبي خواهيد توانست فرهنگ، جهاد، مقاومت و شهادت را با رفتار و منش و پيروزي خود منتقل كنيد.




وي تصریح کرد: برگزاري اينگونه مسابقات جهاني بين نظاميان جهان موجب تقويت هر چه بيشتر نيروهاي مسلح مان خواهد شد و بحمد الله تربيت بدني نيروهاي مسلح طي سالهاي گذشته با برنامه هاي ارزنده، خود توانسته است موفقيت هاي چشمگير را كسب نمايد.

وی در پايان با تقدير از همه ورزشكاران به خصوص فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي، از تمامي كساني كه دست به دست هم دادند تا مقدمات بيست و دومين دوره مسابقات تكواندو نظاميان جهان (سيزم) برگزار شود قدرداني کرد و اظهار داشت: اميدوارم اين تلاش ها با كسب مقام قهرماني و ميزباني شايسته جمهوري اسلامي به پايان برسد.

تاريخ  ارسال:سه شنبه 28 مرداد 1393 - 09:55

تعداد بازديد: 1601

کد:6635-1403


 




 







 
  
 Free Page Rank Tool