فارسی | English | العربي  
     جمعه 30 فروردين 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


گفت و گو


آمادگی کامل وزارت دفاع برای برگزاری مسابقات تکواندو نظامیان جهان

خلیلی: محدودیتی برای حضور ورزشکاران آمریکایی نداریم

 آرشيو گفت و گو

گزارش


بانوان ایران با 4طلا، یک نقره و 3 برنز قهرمان شدند

 آرشيو گزارش

آمار سايت



.


مسابقات تکواندو نظامیان جهان(سیزم) ـ تهران؛
برنز حبیبی قطعی شد

تکواندوکار وزن 68- کیلوگرم کشورمان با غلبه بر حریفانش راهی مرحله نیمه نهایی مسابقات سیزم شد و برای رسیدن به فینال باید با نماینده کشور چین مبارزه کند.

به گزارش روابط عمومي ستاد برگزاری مسابقات سیزم، بیست و دومین دوره رقابتهای نظامیان جهان (سیزم) به ميزباني وزارت دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح و با همكاري فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران، از روز یکشنبه (26 مردادماه) در بخش مردان آغاز شد و امروز (سه شنبه) به پایان خواهد رسید.

این رقابتها با حضور 100 ورزشکار از 18 کشور در کلاس G1 برگزار می شود و امتیاز آن در رنکینگ المپیکی تکواندوکاران محاسبه خواهد شد.

در آخرین روز این مسابقات، امروز (سه شنبه)، تکواندوکاران اوزان 68- و 80- کیلوگرم رقابتهای خود را آغاز کرده اند که در وزن 68- کیلوگرم، نماینده کشورمان راهی مرحله تیمه نهایی شد.

رضا حبیبی در اولین دیدار سوریه را 16 بر 6 شکست داد سپس به مصاف قزاقستان رفت و در این مبارزه با وجود مصدومیت از ناحیه کتف، در راند طلایی به برتری رسید تا مدال برنز خود را قطعی کند.

تکواندوکار چین نیز ابتدا ویتنام را 18 بر یک برد و در دیدار با کویت با نتیجه 13 بر یک برنده شد تا حریف کشورمان در مرحله نیمه نهایی شود.

اما در آن سوی جدول، برزیل با روسیه مبارزه می کند و قطر نیز به مصاف نماینده اردن خواهد رفت تا نفرات برتر این 2 دیدار راهی مرحله نیمه نهایی شوند.

تاريخ  ارسال:سه شنبه 28 مرداد 1393 - 12:55

تعداد بازديد: 1429

کد:6637-1403


 




 







 
  
 Free Page Rank Tool