فارسی | English | العربي  
     جمعه 6 ارديبهشت 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


گفت و گو


آمادگی کامل وزارت دفاع برای برگزاری مسابقات تکواندو نظامیان جهان

خلیلی: محدودیتی برای حضور ورزشکاران آمریکایی نداریم

 آرشيو گفت و گو

گزارش


بانوان ایران با 4طلا، یک نقره و 3 برنز قهرمان شدند

 آرشيو گزارش

آمار سايت



.


مسابقات تکواندو نظامیان جهان(سیزم) ـ تهران؛
مداح و سلطانی بهترین مربی شدند/تکواندوکاران برزیل و چین فنی ترین

در پایان رقابتهای بیست و دومین دوره مسابقات نظامیان جهان (سیزم) و با اعلام کمیته فنی مسابقات، بهترین مربیان، ورزشکاران و داوران بانوان و آقایان معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومي ستاد برگزاری مسابقات سیزم، بیست و دومین دوره رقابتهای نظامیان جهان (سیزم) به ميزباني وزارت دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح و با همكاري فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران در خانه تکواندو، از روز شنبه (25 مردادماه) آغاز شد و امروز (سه شنبه) با قهرمانی تیم کشورمان در 2 بخش بانوان و آقایان به پایان رسید.

در پایان مسابقات امروز، با اعلام کمیته فنی مسابقات در بخش آقایان، عنوان بهترین مربی به مرتضی سلطانی از ایران رسید، "دمورا" از برزیل با کسب مدال طلای وزن پنجم به عنوان فنی ترین بازیکن انتخاب شد و مهدی بهادری از ایران و احمد فیصل از اردن بهترین داوران این دوره از مسابقات شناخته شدند.







اما در رقابتهای بخش بانوان که شنبه (25 مردادماه) در خانه تکواندو برگزار شد، مینو مداح به عنوان بهترین مربی انتخاب شد، "ون جیائو" از چین با کسب مدال طلای وزن ششم عنوان فنی ترین بازیکن را بدست آورد و "ژولینگ فان" از چین و زهرا افتخاری از ایران، عنوان بهترین داوران این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دادند.

تاريخ  ارسال:سه شنبه 28 مرداد 1393 - 18:34

تعداد بازديد: 1901

کد:6650-1403


 




 







 
  
 Free Page Rank Tool