فارسی | English | العربي  
     شنبه 31 فروردين 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


گفت و گو


آمادگی کامل وزارت دفاع برای برگزاری مسابقات تکواندو نظامیان جهان

خلیلی: محدودیتی برای حضور ورزشکاران آمریکایی نداریم

 آرشيو گفت و گو

گزارش


بانوان ایران با 4طلا، یک نقره و 3 برنز قهرمان شدند

 آرشيو گزارش

آمار سايت



.


رضایت مقانلو از عملکرد تکواندوکاران در سیزم

سرمربی تیم ملی تکواندوی ایران از عملکرد تکواندوکاران در مسابقات سیزم ابراز رضایت کرد.

بیژن مقانلو در گفت و گو با سایت فدراسیون تکواندو اظهار کرد: مسابقات سیزم در سطح خوبی برگزار شد و تکواندوکاران خوبی در مسابقات حضور داشتند. سطح مسابقات سیزم را باید با خود این رقابتها قیاس کرد و فکر می کنم با توجه به نفراتی که در رقابتها حاضر بودند سطح این دوره از مسابقات خوب بود.

وی افزود: خوشحالم که ملی پوشان ایران در این رقابتها خوب کار کردند و توانستند موفق شوند.قهرمانی در این رقابتها برای تکواندی نیروهای مسلح خوب بود.

سرمربی تیم ملی تکواندو در مورد حضور ابوالفضل یعقوبی در ترکیب تیم ملی نیروهای مسلح گفت:خوشحالم که توانستیم به این تیم کمک کنیم که در نهایت کمک به تکواندو است. خدا را شکر یعقوبی با طلایی که در شروع مسابقات گرفت کمک زیادی به این تیم کرد.شروع مسابقات برای هر تیم مهم است و خوشحالم که این شروع با کسب مدال طلا بود.

گفتی است؛ بیژن مقانلو سرمربی تیم ملی و اعضای کادر فنی و ملی پوشان اعزامی به اینچئون در روز دوم رقابتهای سیزم به سالن مسابقات آمدند و این رقابتها را از نزدیک تماشا کردند.

در پایان بیست و دومین دوره مسابقات تکواندوی نظامیان جهان(سیزم)در خانه تکواندو تیم ایران در هر دو بخش مردان وزنان قهرمان شد.

تاريخ  ارسال:چهارشنبه 29 مرداد 1393 - 12:12

تعداد بازديد: 1500

کد:6659-1403


 




 







 
  
 Free Page Rank Tool