فارسی | English | العربي  
     شنبه 31 فروردين 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


گفت و گو


آمادگی کامل وزارت دفاع برای برگزاری مسابقات تکواندو نظامیان جهان

خلیلی: محدودیتی برای حضور ورزشکاران آمریکایی نداریم

 آرشيو گفت و گو

گزارش


بانوان ایران با 4طلا، یک نقره و 3 برنز قهرمان شدند

 آرشيو گزارش

آمار سايت



.


مداح: عملكرد ملي پوشان رضايت بخش بود

سرمربی تیم ملی تکواندوی بانوان پس از قهرمانی ایران در مسابقات نظامیان جهانی (سیزم) گفت: عملکرد ملی‌پوشان رضایت بخش بود.

به گزارش سايت فدراسيون تكواندو، مینو مداح در مورد عملکرد تیم ملی در مسابقات نظامیان جهان (سیزم)، اظهار کرد: ملی‌پوشان ما در این مسابقات خوب کار کردند و از عملکردشان راضی هستم. آنها هم در بخش انفرادی خوب بودند و هم در بخش تیمی که توانستیم قهرمان شویم. آنها همان طور ظاهر شدند که پیش‌بینی می‌کردیم.

وی در مورد سطح مسابقات سیزم گفت: قبل از برگزاری مسابقات نگرانی داشتیم که شاید تیم‌هایی مثل چین و برزیل در این مسابقات شرکت نکنند و سطح مسابقات کمی پایین بیاید. تیم ما قبل از بازیهای آسیایی اینچئون تنها همین مسابقات را به عنوان تدارکات پیش‌رو داشت و همین که آن تیم‌ها آمدند خوب شد. تیم‌های خوبی در این مسابقات حاضر بودند و همه شرکت کننده‌ها سعی کردند بهترین شرایط خود را به نمایش بگذارند.

سرمربی تیم ملی تکواندوی بانوان با تاکید بر این که ملی‌پوشان ایران در مسابقات سیزم در اوج آمادگی خودشان نبودند، گفت: نمی خواستیم ورزشکاران را به اوج آمادگی برسانیم. هدف اصلی ما بازی‌های آسیایی اینچئون بود. همه ملی‌پوشان نسبت به شرایطی که داشتند خوب کار کردند. البته آن چند نفر که قرار نیست به اینچئون بروند و در اردوها هم حضور نداشتند نتایج ضعیف‌تری کسب کردند.

وی در پاسخ به این سوال که چرا سوسن حاجی پور که سابقه المپیک را هم دارد مقابل حریف چینی شکست خورد و نقره گرفت؟ افزود: او در این مبارزه در وزن سوم بازی کرد و یک وزن پایین تر آمده بود. او سه بر یک از حریف پیش بود، اما برخی لحظات ورزشکار اصلا شرایط تغییر در نحوه کار خود را ندارد.

مداح ادامه داد: حاجی پور توانایی خوبی دارد و ما همین مدال نقره را هم به فال نیک می‌گیریم. این مدال کمک خواهد کرد که ان‌شاءالله او در بازی‌های آسیایی اینچئون نتیجه‌ بهتری کسب کند. من به این مساله امیدوارم.

سرمربي تيم ملي تكواندو بانوان در پاسخ به این سوال که آیا پیش از اعزام به بازی‌های آسیایی اینچئون اعزام برون مرزی دیگری برای تیم بانوان مدنظر دارند؟ گفت: خیر. هیچ برنامه‌ دیگری مدنظر نیست. اعزام به تورنمنت سیدنی را مدنظر داشتیم که این مسابقه همزمانی با مسابقات سیزم بود و بعد از بررسی تمام جوانب تصمیم گرفتیم به این رقابت‌ها نرویم و در مسابقات سیزم شرکت کنیم.

گفتني است؛ تیم ملی تكواندو بانوان ایران با کسب چهار طلا، یک نقره و سه برنز و 61 امتیاز قهرمان مسابقات نظامیان جهان (سیزم) شد.

منبع: ايسنا

تاريخ  ارسال:شنبه 1 شهريور 1393 - 10:28

تعداد بازديد: 1718

کد:6685-1403


 




 







 
  
 Free Page Rank Tool